Přizpůsobte si šipky pomocí laserového gravírování
19.12.2024

Pokud si přejete nechat si vylaserovat barrely své zbrusu nové sady šipek, jste u Dartshopperu na správném místě! Níže najdete podrobné vysvětlení toho, co je a není možné.
Pro gravírování sady šipek můžete navštívit příslušnou produktovou stránku. Zde již najdete některé informace o tom, jak vytvořit gravírování a na co je třeba brát ohled.
*Šipky lze gravírovat pouze tehdy, když splňují určité specifikace. Barrel nesmí mít úplný grip a musí mít částečně hladký povrch.
Důvodem je to, že když gravírujeme barrely s úplným gripem, gravírování nepřinese požadovaný výsledek kvůli měnícímu se povrchu. Níže uvidíte jasný příklad barrelů, které lze a nelze gravírovat:
Na levé straně vidíte sadu šipek s částečně hladkým povrchem. Je zde prostor pro gravírování. Na pravé straně vidíte sadu šipek s úplným gripem, proto zde není prostor pro gravírování.
Když jsou šipky gravirovatelné, můžete si nechat vygravírovat slovo, jméno nebo iniciály, v závislosti na dostupném prostoru. Bohužel v současné době nemůžeme na šipky gravírovat obrázky.
Když přidáváte gravírování pro vhodnou sadu šipek do košíku, měli byste přidat 1 gravírování na sadu. Není tedy nutné přidávat gravírování pro každou jednotlivou šipku ve vaší sadě. Mějte na paměti, že příslušná sada šipek, kterou chcete nechat gravírovat, musí být také přidána do košíku. Pokud obdržíme vaši objednávku bez sady šipek a pouze s gravírováním, bude automaticky zrušena.
Postup:
Přidejte 1 sadu šipek s plochou plochou do košíku.
Vyberte pozici pro laserové gravírování. Můžete si vybrat mezi gravírováním nahoře nebo uprostřed (záleží na typu šipky).
Vyberte si mezi laserovým gravírováním se 2 iniciálami nebo jménem o maximálně 8 znacích.
Uveďte, na kterou sadu šipek má být laserové gravírování umístěno.
Přidejte personalizované laserové gravírování do košíku.
Pokud je vaše gravírování možné a šipky jsou přímo skladem (v závislosti na dalších produktech ve vašem košíku), trvá to přibližně 1-2 pracovní dny od obdržení vaší platby ke zpracování vaší objednávky. Během svátků to může trvat déle kvůli většímu množství objednávek.
Vezměte prosím na vědomí, že není možné vrátit personalizované šipky, protože je kvůli personalizaci nemůžeme znovu nabídnout na našich stránkách. Personalizované produkty přijímáme zpět pouze v případě, že mají výrobní vadu a nebyly použity. V takovém případě musíte nejprve kontaktovat náš zákaznický servis, který vás požádá o jasné fotografie vad.
Níže můžete vidět krátký přehled našeho personalizačního procesu:
Personalizace šipkařských produktů
Na této stránce najdete všechny možnosti personalizace šipkařských produktů. Najdete zde mimo jiné možnost personalizace šipek, surroundů na terč, šipkařských triček a letků. Pro každou možnost je na příslušné stránce podrobně vysvětleno, jak to funguje a které produkty lze personalizovat. Pokud máte stále otázky ohledně personalizace, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis.
Související blogy




